7 lip 2015

****Anti Boyfriend TAG ****

                                                                             Hejka :**

W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać co lubię w chłopcach, mój "typ " chłopaka..
Są wakacje więc,teraz można wypocząć przy takiej ładnej pogodzie.
ZACZYNAJMY:

1. Jakie są 3 najważniejsze cechy u chłopaka?
              
* miły, opiekuńczy, wierny  

 2. Jakie cechy powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?

 * Dziecinność, chamstwo, brak kultury


3. Jakie cechy wyglądu od razu zauważasz?
          
*  Uśmiech, oczy i oczywiście włosy :)


4. Opisz wymarzoną randkę
  
*  Idziemy do parku lub do kina, później idziemy na romantyczny spacer chłopak odprowadza mnie do domu i to jest moja wymarzona randka 


5. Kim byłby twój sławny chłopak?
     
* Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... 

 6. Kiedy zakończyłabyś związek?
    
 Na pewno gdybym została uderzona, to na 100 %.. Lub, gdybym została 2 , 3 raz zdradzona...

7. Co chciałabyś żeby chłopak robił z związku?
     
* Musiał by się starać o to, abym nie czuła, się samotna lub odtrącona.
     Chciałabym, aby mówił mi że mu na mnie zależy.. I inne słodkie rzeczy. Czekał na mnie pod moim oknem,przytulał,całował
    
  8. Jakiego koloru lubisz włosy i oczy?
    
  * Podobają mi się włosy kolory blond lub brązowe. Oczy mogą mieć różny kolor..
       Ważne, aby miały " to coś" ten urok :)
 
  9.Kupuje Ci prezent, co to jest?
      
*Szczerze? To nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Może to być łańcuszek z bazaru, lub od najdroższego  jubilera. Ważne, żeby okazywał mi miłość nie przez prezenty tylko przez słowa i czyny. Nie musi mi  w ogóle nic dawać
 
 10. Ulubiony typ chłopaka..
        
*Konsekwentny, nie może się cały czas o wszystko pytać. Opiekuńczy, musi troszczyć się o mnie zawsze kiedy tego potrzebuje. Powinien być przy mnie, przejmować stery. Oczywiście, że nie zawsze będzie taki jak tutaj napisałam. Ważne żeby miał to coś i mnie kochał !

Na tym zakańczam mój dzisiejszy tag :)
Wiadomo, że to moje zdanie. Liczy się to,aby dobrze mnie traktował i kochał. 
To jest najważniejsze. I żeby mnie nie zdradzał i nie oszukiwał heheh :** Do zobaczenia w następnym poście :)


   

2 komentarze:

  1. Jeju super post sama bym chciała takie pytania :P
    Bym musiała dobrze sie nad tym zastanowić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski tag taki innych niż u wszystkich bloggerów
    Na moim blogu pojawił się nowy post: http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/2015/07/zmiany-w-zyciu.html
    Wpadniesz i skomentujesz? Obs za obs? daj znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń