25 sty 2015

TAG;Moje Blogowe Sekrety

Hej wszystkim przygotowałam dzisiaj tag tematyka będzie typowo blogowa :)
Mam nadzieję że przeczytacie moje odpowiedzi jak  i całego posta.Więc zaczynajmy :* 


- Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty ?
  • Bloga prowadzę od 19 stycznia a posty publikuje codziennie lub co 2 dni :)
Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
  • Na bloga zaglądam dosyć często by sprawdzić czy pojawiły się jakieś nowe komentarze i obserwacje .W pierwszej kolejności wchodzę na Facebook a następnie na bloga :)



Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
  • Tak wie i to nie jest tajemnicą :)
Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u blogerek?
  •  U blogerek najbardziej insteresują mnie post ; Tagi,outfity,diy ale również takie posty jak ktoś spędza wolny czas co robi,jakie ma sposoby na naukę itp . :)

- Czy zazdrościsz czasem blogerkom ?
  • Ja zazdroszczę przeważnie blogerką ładnych zdjęć,wyglądu i ogólnie chyba to wszystko :)
Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 
  • Jeszcze nie zdarzyło mi się kupić i go zrecenzować tylko po to chodź lubię czytać recenzję i pewnie na moim blogu pojawi się jakaś recenzja :)
Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
  • Nie chyba że przeczytam jakąś bardzo dobrą recenzję i jeśli mi się spodoba to tak ale nie wydaję pieniędzy poprzez czytanie recenzji :)
Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
  • W moim życiu blogowanie zmieniło to że jestem bardziej otwarta na wasze propozycję na posta lepiej piszę już np opowiadania lub coś lepiej mi to wychodzi i poprostu przez założenie bloga stałam się bardziej odważna że nie boję się już napisać posta i nie myślę o jakiś komentarzach bo nie każdemu musi się spodobać i post i mój blog :)
Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
  • Pomysły na nowe posty czerpię z głowy lub z innych blogów bo niektóre posty na przykładzie mi się spodobają to piszę to w brudnopisie po swojemu a później przepisuje :)
Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
  • Jeszcze nie miałam takiego kryzysu i daj boże żeby takiego kryzysu nie było bo ja kocham prowadzić bloga i nigdy z tego nie zrezygnuje :)
Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 
  • Przede wszystkim denerwują mnie takie posty o tym że chce zacząć współprace z firmą jakąś której nawet nie zna i się pyta o rady czy tak czy nie a i tak robi swoje.Dziewczyn które popisują się na blogu że dostali to a to boże albo uważają się za najlepszą blogerke a taką nie są albo piszą coś bezsensownego a później lecą jej hejty na blogu :)

Jakie byłyby Wasze odpowiedzi na te pytania? Podobają Wam się zdjęcia? Do zobaczenia w następnym poście :)

4 komentarze:

  1. ja posty nie stety dodaje co 3-7 dni :(

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. też mnie wkurzają blogi dla współprac - obserwuje ! masz dziś dobry dzień :P Życzę udanego dnia i powodzenia w dalszym blogowaniuu ;)

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń