5 lut 2015

Spotkanie z przyjaciółkami :) ^^

Hej wam wszystkim. Chcę przeprosić was, że tak długo nie pisałam, ale po prostu nie miałam dobrych zdjęć, a dzisiaj mam bo byłam na sesji zdjęciowej z przyjaciółkami ♥ Ten dzień był bardzo fajny, dużo zdjęć i w ogóle spędziliśmy dzień razem ..hmm najlepszy dzień w moim życiu. Mam najlepsze przyjaciółki na świecie. Myślę, że będzie coraz więcej takich fajnych wypadów spędzonych oczywiście z moimi przyjaciółkami. Zawsze mogę na nie liczyć i wiem, że w każdej sytuacji mi pomogą i za to im bardzo dziękuje. Ogólnie u mnie nic się takiego nie dzieje, nie licząc tego, że jestem bardzo szczęśliwa, że oprócz kochających przyjaciół mam też cudownego chłopaka. Ferie spędzam raczej w domu, pogoda też jakaś specjalna nie jest, trochę śnieg prószy, ale bez szału. Więc to na tyle i widzimy się w następnym poście, macie tu parę moich zdjęć z dzisiejszego dnia :)A oto zdjęcia z moimi kochanymi przyjaciółkami :* 





Może trochę dam o nich faktów żebyście je lepiej poznali

Michalina :
  1. 15 latka, brunetka
  2. wysportowana
  3. chudzielec 
  4. ładne włosy
  5. miła
  6. piękna 
  7. śliczne brązowe oczy
  8. lubi robić sobie zdjęcia 
  9. znamy się 4 lata
                                                                  Sandra:

1.14 latka, blondynka
2.miła
3.kochana
4.znamy się 5 lat
5.lubi gadać ze mną na skype 
6. niebieskie oczy 
7. lubię z nią spędzać czas 
8. śliczna
9. ciągle poprawia sobie grzywkę i mówi że mi się nie układa grzywka bo tak jest :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz