19 sty 2015

Witajcie Kochani ♥

"Siema.! Jestem Beata.To jest mój nowy blog oraz pierwszy wpis.Zazwyczaj pierwsze wpisy na blogach są nudne ale ostrzegam iż mój taki nie będzie ;)
Mam na imię Beata mam 15 lat i właśnie chodzę do 2 klasy gimnazjum  ( Prawdziwa męczarnia x_x) Obecnie nie znam osób które z mojej szkoły mają bloga Szkoda :( Jestem ambitna w przyszłości chcę zostać reżyserką chociaż wątpię że mi się to uda ;/ Interesuje się Muzyka- taniec,śpiew,Fotografią-uwielbiam robić zdjęcia :) i Zdrowym Trybem Życia .Bardzo lubię czytać książki już dużo ich przeczytałam.Myślę że będziecie wchodzić na mojego bloga :) I mile go czytać i zostawiać po sobie komentarz :) 

8 komentarzy:

  1. Fajny blog powodzenia w blogowaniu http://poprostutakaseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog !
    czekam na więcej ... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia w blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny wygląd ciekawe kto to robił XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu i zapraszam do mnie :
    www.szalonaa-ja.blogspot.com
    www.zakreconenastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Beata w Blogowaniu :) Ładny wygląd

    OdpowiedzUsuń