20 sty 2015

TMI tag ♥

Hej przychodzę do was dzisiaj z tagiem który mi się bardzo spodobał i pomyślałam że go dodam a więc zaczynajmy :)

1. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?
  • tak byłam
2. Czy kiedykolwiek mialas straszne zerwanie
  • Jeśli strasznym zerwaniem można nazwać że chłopak cię zdradzał i zrobił z ciebie pośmiewisko to tak :)

3. Ile masz wzrostu ?
  •  158cm. Niby w wieku 15 lat to jest trochę niski wzrost, chciałabym być wyższa :)
4. Ile wazysz ?
  • Niestety.....36 kg...Chciałabym trochę więcej...Ja dużo jem ale wogóle nie tyje :)
5. Czy masz jakiś tatuaż ?
  • Nie nie mam, ale jesli mialabym miec to chcialabym taki

6. Czy masz jakiś piercing ?

  • Mam przebite uszy a po za tym nic więcej :)
7. Jaka parę filmowa/serialowa shipujesz ?

  • Nie mam ulubionej pary
8. Ulubiony program/serial ?

  • Przyjaciółki,Pretty Little Liars,Pamiętnik Wampirów 
9. Ulubione Zespoły ?

  • Nie mam ulubionego zespołu,słucham dużo zespołów :)
10. Coś czego ci brakuje ? 

  • Brakuje mi parę przyjaźni które straciłam i brakuje mi tańca :(
11. Ulubiona piosenka 

  • Nie umiem wybrać jednej więc macie tu 5 piosenek 
12. Ile masz lat ?
  • w tym roku będę kończyła 15 lat :)
13.Znak Zodiaku ?
  • Panna :)
14. Czego szukasz u partnera
  • hmm trudne pytanie.Na pewno musi umieć rozmieszać oraz romantyczny.Bardzo lubię gdy chłopak jest wyższy ode mnie ,brązowe włosy,niebieskie oczy taki mój mały ideał :)
15. Ulubiony Cytat
  • Mój ulubiony cytat stał się dla mnie mottem ''Okey'' ''Okey'' jest to cytat z Gwiazd naszych wina :)
16 . Ulubiony aktor ?
  • Taylor Lautner - jest to aktor ze zmierzchu :)
17. Ulubiony kolor ?
  • Moim ulubionym kolorem jest niebieski :)
18. Muzyka głośna czy cicha ?
  • Najczęściej wybieram cichą :)
19. Gdzie idziesz gdy  jesteś smutna ?
  • Zawsze jak jestem smutna idę do łóżka słucham muzyki i odreagowuje :)
20. Ile zajmuje ci prysznic ?
  • Najdłużej 30 minut :)
21. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano ?
  • Około 30 minut zajmuje mi przygotowywanie się rano :)
22. Biłaś się kiedyś 
  • Nie chyba że tylko dla zabawy :)
23. Co ci się podoba u chłopców ?
  • Jesli jest romantykiem, umie rozsmieszyc do lez, jest wrazliwy i nie wstydzi sie rozmawiac i pamieta o waznych dla mnie i Nas datach. Fajnie jest, gdy chlopak ma wyczucie stylu i umie sie dobrze ubrac. NIe mowie, ze jak model, ale dobry gust.  Nic wiecej do szczescia nie trzeba.
24. Ulubiona potrawa 
  • Spaghetti 
25. Miejsce które chcesz odwiedzić 
  • Nowy York,Paryż,Los Angeles
26. Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
  • Ostatnio byłam w galerii 
27. Czy ktoś ci się teraz podoba ?
  • Tak :)
28.Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś 
  • Jeszcze się nie całowałam czekam na tego jedynego .Chyba że z przyjaciółką to wczoraj
29. Kiedy ktoś cię ostatni raz obraził
  • Wczoraj moja koleżanka :)
30. Ulubiony słodki smak
  • Chyba smak żelków
31. Na jakich instrumentach grasz 
  • Na żadnym w zeszłym roku na pianinie :)
32. Ulubiona część biżuterii
  • Bransoletki :)
33. Ostatni uprawiany sport 
  • Siatkówka,koszykówka
34. Jaką piosenkę ostatni raz śpiewałaś 
  • Kushin-Było mineło :)
35. Ulubiony tekst na podryw 
  • Nie na widzę takich tekstów :)
Mam nadzieję że wam post się spodobał dowiedzieliście się trochę o mnie więc ja życzę miłego popołudnia i się z wami żegnam :) Dziękuje za to że wchodzicie obserwujecie i komentujecie mój blog dziękuje wam za to :)

19 komentarzy:

  1. Ale dużo się napisałaś , ale prawda super TAG ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tagami jednak twoj się bardzo przyjemnie czyta :)
    mam takie same ulubione seriale a zwlaszcza PPL <3
    zapraszam do mnie :)
    http://misiaa200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też robiłam na swoim blogu taki tag:)
    Świetny blog, zapraszam na mojego, jeśi zaobserwujesz- zrobię to samo tylko przypomnij się na moim blogu
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Fajne pytania :D Zapraszam do siebie : http://sandralolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post :)

    http://blog-zosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci tej wagi.. popracuj nad zdjęciami :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mi sie marzy taki tatuaż :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham tagi xx

    obs-obs ? ja juz kochana xx

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi :)
    powodzenia w blogowaniu:)

    http://fashionable00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag, a ten tatuaż cudowny! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię ten tag, ja kiedyś też go zrobiłam :D
    Zaobserwowałam, miło by było gdybyś sie odwdzięczyła <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię ten tag i miło się Ciebie czyta!:)
    http://magda-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń