23 cze 2015

Holidays ♥

Hej przepraszam was za długą nieobecność ale musiałam wszystko sobie przemyśleć ale już wróciłam i będę się starała teraz blogować co 2-3 dni ;)
Jak wiecie zbliżają się wyczekiwane przez wszystkich wakacje 2 miesięczny wypoczynek w tym czasie niektórzy gdzieś wyjeżdżają inni spędzają aktywnie czas w swoim mieście .W czasie wakacji można się porządnie wyspać i nie myśleć o kartkówkach,sprawdzianach i odpytywań czy też o pracy domowej . Wakacje to czas odpoczynku i doładowaniu i zbieraniu sił na nowy rok szkolny . Ja wakacje mam już zaplanowane i spędzam aktywnie czas w swoim mieście . Niektórzy w wakacje nie mają co robić mam dla was radę jeśli nie macie co robić wyjdźcie na rower do przyjaciół ale nie siedźcie w domu niech te wakacje będą niezapomniane dla was i waszych przyjaciół .. :)Myślę że na tym skończę dzisiejszy post :)
A oto parę zdjęć :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz