24 maj 2015

Cześć Kochani

Hej :) Przepraszam że tak długo nie pisałam ale miałam dużo nauki,chodź i tak nie zdam :( . Bo mam bardzo złe oceny sama nie wiem kiedy tak się obniżyłam ,no ale cóż mówi się trudno :( Druga klasa gimnazjum jest bardzo dla mnie trudna i wgl to jest dla mnie bardzo trudny rok szkolny , myślę ze w następnym będzie lepiej :) Powiem wam że nie wiem co się ze mną dzieje od 2 klasy gimnazjum jestem taka cicha zamknięta w sobie ,w nocu umiem nie spać i płakać i nie wiem z czym to jest związane bardzo się staram żebym zdała ale coś mi nie wychodzi nauczyciele próbują mi na różne sposoby pomgać i tak to nie wychodzi im i mi .. Nauczę się na sprawdzian to i tak na następny dzien nic nie umiem ,, Jestem zagrożona z 4 przedmiotów; Biologia,Matma,Technika ( Chodziasz nie wiem jak można z tego przedmiotu być zagrożony ) i z Geografi myślę zdołam zdać a jak nie zdam to może i lepiej ponieważ nie będę miała takich kłopotów odechciewa mi się chodzić do tej klasy bo wszyscy z mojej klasy mnie nie lubią wyzywają mnie :( Nwm czemu ale myślę ze jeśli nie zdam to będę z moimi przyjaciółkami w klasie i to by było na tyle do zobaczenia :)

1 komentarz:

  1. warto czasem porozmawiać z kimś, wyżalić się. Podzielić się kłopotami, zawsze lżej na sercu. Trzymaj się, do góry głowa :) Pozdrawiamy.

    Zapraszamy do nas: http://double-dreamers.blogspot.com/2015/06/wait-for-holiday.html

    OdpowiedzUsuń