28 lut 2016

Tag ; 100 pytań których nikt nie zadaje

Cześć wam , witam was po długiej przerwie mam nadzieję ze nie gniewacie się że tak długo mnie nie było .
Dużo u mnie w życiu przez ten czas się wydarzyło. Miałam ferie które właśnie dziś mi się kończą .
Pewnie nasuwa wam się pytanie ; Czemu cię tak długo nie było ?
Zanim zacznę odpowiadać na pytania związane z tagiem właśnie chce wam opowiedzieć co się działo takiego czemu mnie prawie przez 2 miesiące nie było na blogu a działo się bardzo dużo rzeczy może żeby dłużej nie przeciągać napisze wam tu w skrócie po pierwsze nie miałam o czym pisać , po drugie zastanawiałam się czy nie usunąć ale nie powiedziałam sobie że nie mogę tego zrobić ponieważ kocham pisać ;).3 powodem było chyba to że za mało czasu na przyjemności bo nauka ,wkońcu to 3 klasa gimnazjum,test za testem chociaż w ferie miałam trochę odpoczynku ale mówiąc i w ferię uczyłam się do poprawy z matematyki i do różnych sprawdzianów które odbędą się u mnie w tym tygodniu . Ale żeby dłużej nie przeciągać zaczynajmy ten Tag

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Założenie bloga,poznanie moich przyjaciół i dużo kolegów i koleżanek,dostanie psa i najlepsze 15 urodziny ever

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
Przy zamkniętej, bo na otwartą nie ma w mym pokoju miejsca :PPPP

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu?
Nie nie zabieram bo mi są nie potrzebne :)

4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
W zimie tak, czasem po same uszy. W letnie upały rzadko się przykrywam w ogóle. Inaczej nie zasnę.

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Hahahaha, chyba bym musiała go ciągnąć linią holowniczą :D

6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Jak byłam mała to wycinałam i miałam do zabawy w sklep :D

7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Chyba przez rój pszczół... Przed niedźwiedziem bym nie zdążyła uciec chyba. ;)

8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Lubię używać karteczek naklejanych ponieważ jak mam jakiś sprawdzian to na takiej karteczce i przylepiam na biurku żeby jak przejdę koło niego to wiedziała np że mam sprawdzian z biologii

9. Czy masz piegi?
Tak mam bardzo dużo piegów 

10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Nie nie zawsze ja na zdjęciach wyrażam swój humor jaki mam 

11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
W innych wkurza mnie wywyższanie się. Brak umiejętności słuchania. A co w ludziach lubię...hm... To że mam w nich wsparcie, że mogę się z niektórymi osobami miło rozerwać pogawędką :)

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Nie nie liczyłam nigdy kroków podczas spaceru 

13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
Hahahahahaha niee ;D

14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
hahahahahahah nie 

15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Ale musiałam mieć mocną głupawkę :P

16. Czy gryzłeś swoje długopisy/ołówki?
O taaaak! Zdecydowanie :D 

17. Z iloma osobami spałeś w tym tygodniu?
Z nikim nie spałam hahah


18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Dwie osoby spokojnie się zmieszczą :)


19. Piosenka tygodnia



20. Czy przeszkadzają ci faceci ubierający się na różowo?
A nie. Kiedyś widziałam bardzo ładne męskie koszule w kolorze bardzo delikatnego różu. To może być eleganckie. Wszystko w granicach zdrowego rozsądku. Niemniej jednak facet w okularach, w majtkowym różu i solarą raczej mnie nie zachwyci... :x


21. Czy nadal oglądasz bajki?
Barbie,król lew , kurczak mały

Ja? Skąd!


22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Nie mam takiego 


23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
Jakbym znalazła skarb to bym zaczęła histeryzować i oddała komuś mądrzejszemu :P


24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Herbatę zimną (serio, najbardziej wolę jak jest zimna...), okazjonalnie pepsi, lub inny sok

25. Ulubiony sos do nugetsów?
Nie mam bo nigdy nie jadłam


26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Wszystko co niezdrowe!! 


27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Oh Karol wszystkie części oraz Listy do M, Wkręceni 1,2


28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Babcie


29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Tak 

30. Czy kiedykolwiek pozowałeś nago w magazynie?
HA HA HA! NIE :P


31. Kiedy ostatnio pisałeś do kogoś list na papierze?
Matko, listu chyba nie... Może kartki się liczą? 


32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie bo nie mam samochodu

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Nie...bo nie mam prawa jazdy


34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Nie

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Ogólnie lubię bułki z różnorodnymi dodatkami! Im bardziej bogato i tucząco tym lepiej :P


36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Kanapki, parówki,jajka,tosty

37. Kiedy chodzisz spać?
22-23


38. Czy jesteś leniwa?
Tak. Si. Yes. 


39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Za księżniczkę ale ja byłam tylko raz może na balu bo nie chodziłam długo do przedszkola


40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Nie znam 

41. W ilu językach mówisz?
Po polsku,Angielsku,Rosyjsku


42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie


43. Lego czy lincoln lego?
Znam tylko lego 


44. Czy jesteś uparta?
Niby tak, ale częściej bardziej uległa niestety.


45. Leno czy Letterman?
Ale że co?


46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Tak,nadal oglądam np Pamiętniki wampirów,Słodkie kłamstewka,Szpital,Szkoła,Ukryta Prawda,Pierwsza miłość


47. Czy boisz się wysokości?
Tak trochę.

48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Nie bo nie mam samochodu

49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Niee, wolę przed komputerem.


50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie 


51. Czy używałeś broni?
Tak strzelałam nie raz do beczki :)


52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Tak do legitymacji czy do jakiegoś innego dokumentu ale też miałam robiona sesję przez kolegę i za 2 tygodnie znowu jej 


53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie uważam tak. Musicale to coś, gdzie trzeba się sporo napracować, przy tworzeniu. To czyjaś ciężka harówka. Więc krytykować nie zamierzam, ale nie moja bajka.


54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nie! Chyba że odpust...Idziesz  człowieku po watę cukrową a tu na Ciebie napiera tłum! Straszzzne


55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Jem je bardzo często i uwielbiam :D


56. Ulubione ciasto owocowe?
Sernik


57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Lekarką, nauczycielką, nianią, bibliotekarką , psychologiem 

58. Czy wierzysz w duchy?
Niby nie, ale sie ich boję czasami.


59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
Bardzo często.


60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Nie


61. Czy nosisz kapcie?
Hmmm nosze takie nieseksowne butki, żeby mi w nozie było ciepło :P 


62. Czy nosisz szlafrok?
Tak bardzo często

63. W czym śpisz?
W górze piżamy i bieliźnie.


64. Pierwszy koncert?
Kamila Bednarka :)


65. Superpharm, natura czy rossman?
Rossman, bo...w  innych nie bywam.

66. Nike czy adidas?
Wszystko mi jedno.

67. Cheetos czy fritos?
nie wiem xdd

68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Orzeszki

69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
Nie?


70. Czy brałaś lekcje tańca?
Tak brałam chodziłam na tańce 


71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Nie wiem nie mam rodzeństwa 


72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Nie umiem


73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Nie :( a byłam z ortografii całkiem spoko... A potem był internet. :X

74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Ostatnio mam coś takiego, że umiem się wzruszyć mocno, ale płakać to raczej nie płakałam. Ja na głeboką radość reaguje milczeniem, oniemieniem, roztrzęsieniem. Dziwnie po prostu.


75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie


76. Czy masz gramofon?
Nie


77. Czy palisz kadzidełka?
Jak kupię to zapalę 


78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochany?
Tak


79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Sound 'n grace,Justin Bieber , Selena Gomez

80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
Dawida Kwiatkowskiego

81. Gorąca czy zimna herbata?
I taka i taka


82. Cukier czy słodzik?
Cukier


83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Nie umiem ale bardzo chcę się nauczyc


84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Tak, ale na krótko.

85. Czy jesteś cierpliwa?
Raczej nie...


86. DJ czy zespół na wesele?
Zespół! :D


87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak, recytatorskie,muzyczne,internetowy jeden,konkurs z geografii


88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Nie


89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
nie nawidzę oliwek !

90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Szyć umiem i wyszywać umiem


91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon


92. Chcesz się ożenić?
Ożenić nie bardzo... Ale za mąż bym wyszła chętnie. :P


93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam męża 


94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?
No nie przesadzajmy z tą wylewnością!


95. Czy dążysz do celu po trupach?
Nie wiem... Raczej nie.

96. Czy masz dzieci?
Nie


97. Czy chcesz mieć dzieci?
Bardzo


98. Ulubiony kolor?
Turkusowy.


99. Tęsknisz za kimś teraz?
Tak. Za wieloma osobami.


100. Czy chodzisz na fitness?
Czasami
Myślę że ten Tag wam się spodobał i do zobaczenia kochani w następnym poście :) !

1 komentarz:

  1. Super post zapraszam
    http://moj-styl-moja-pasja.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń