22 gru 2015

Świąteczny Tag

Hej Witam was po bardzo długiej przerwie ,dziś przychodzę do was z Tagiem Świątecznym ponieważ za 2 dni już święta wiec pomyślałam że to dobry czas żeby ten tag napisać a więc zaczynajmy :)
*1.Jaki jest twój ulubiony świąteczny film: Nie mam jednego ulubionego świątecznego filmu ponieważ jest ich dość sporo a więc na pewno moim ulubionym świątecznym filmem jest ; Kevin sam w domu i sam w nowym yorku,listy do m i Grinch Świąt nie będzie :)
 *2.Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor: Święta jednoznacznie kojarzą mi się z kolorem czerwonym :) No bo przecież czerwony jest Mikołaj i nos Rudolfa. A czerwone ozdoby na choince są przepiękne :)
*3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie: W święta zawsze ubieram się odświętnie chociaż spędzam je tylko z babcią to i tak stawiam na odświętne ubranie 
*4.Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był? Dałabym prezent oczywiście mojej babci
*5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek? Mówiąc u mnie to nie są bardzo drogie prezenty ,zawsze dostaje jakieś nowe ciuchy , perfumy lub jakieś kolczyki/bransoletki . A co do pytania zawsze otwieram w Wigilię 
*6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika? Niestety, jeszcze nie :( Ale mam nadzieję, że za rok albo dwa, będę mogła na to pytanie odpowiedzieć inaczej :)
*7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej? W przerwie świątecznej zawsze czytam dużo książek, spędzam czas z babcią i oczywiście uczę się jak będzie w tym przypadku do testu gimnazjalnego próbnego i do kolokwium z biologii i historii :)
8.Jakieś świąteczne życzenia? Mam przy każdej okazji już od kilku lat tylko jedno życzenie i z utęsknieniem czekam na chwilę aż się spełni ... Pewnie jeszcze poczekam :) Ale nie powiem jakie, bo może wtedy się nie spełni? 
*9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach? Stanowczo zapach czerwonego barszczu!
*10.Ulubione świąteczne jedzenie: Moim ulubionym świątecznym jedzeniem jest ryba,ciasta,pierogi,bigos .. Mmm pychotka :)

A oto jeszcze parę zdjęć !














Widzimy się w kolejnym poście :) do zobaczenia kochani jeszcze na koniec skromne życzenia ;
Życzę wam wszystkim bogatego mikołaja,wspaniałych prezentów,świąt spędzonych z najbliższymi i udanego sylwestra oraz żebyście pamiętali o mnie i zaglądali tutaj :) !
WESOŁYCH ŚWIĄT ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz