21 sty 2015

Cześć Jestem Zuza - Post Gościnny :)

Hej przychodzę dzisiaj do Was z postem o feriach. Kim Ty jesteś? To nie Beata! Tak, to prawda jestem Zuza. Ale nie wyłączaj teraz tej karty. Razem z autorką tego bloga postanowiłyśmy wymienić się postami. Chciałabym wprowadzić Was do mojej krainy? Czy to można nazwać krainą? Sama nie wiem. Dla mnie tak, ale dla niektórych? 


Zuza- dwunastoletnia dziewczyna, mieszkająca w pobliżu Wrocławia. I tutaj zaczynają się schody, ponieważ nie umiem i nie lubię się przedstawiać, ale mam nadzieję, że jakoś ze mną wytrzymacie Interesuję się fotografią, siatkówką oraz… Właśnie czy można interesować się prowadzeniem bloga? Chyba raczej wolę określić, że jest to moje hobby. Jestem pozytywnie nastawioną osóbką.
Blog, blog, blog… Na moim wirtualnym dzienniku znaleźć można wszystko. Nie ma on może roku, ale rozwija się w dosyć szybki tempie. W tym roku startuję na ‘Blog roku’ nie wiem czy dobrze zrobiłam, ponieważ powinnam pracować od początku i tylko robię konkurencję, ale warto wszystko przetestować. Poniżej kategorie, które najczęściej występują a moim blogu:
Fotografia:




DIY:



Gotowanie:


                 
                                                                                            Blantt  http://blantt99-bloq.blogspot.com/

5 komentarzy: