23 lut 2015

Tag;15 pytań o szkole

Hej Wszystkim od razu przepraszam was za nieobecność w blogowaniu,ale miałam za dużo nauki i byłam chora więc nie miałam pomysłu . Ogólnie u mnie wszystko w porządku,mam kochającego chłopaka i jestem szczęśliwa żeby dużej nie przedłużać to zaczynajmy :

1. O której wstajesz do szkoły???
 - do  szkoły wstaje o 6;30 :)


 2. Ulubiony nauczyciel ?
- najbardziej lubię panią od biologi i od muzyki bo fajnie prowadzą lekcje ale ja zazwyczaj wszystkich nauczycieli lubię bo w mojej szkole są bardzo fajni nauczyciele

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
- jestem najlepsza z Muzyki bo muzyka to całe moje życie i nie wyobrażam sobie że kiedyś przestane śpiewać albo tańczyć

4. Plecak czy torba ??
- stawiam na plecak bo jest wygodniejszy ale są takie dni w których mam torbę

5.  Czy malujesz się do szkoły?
- tak,jak mi się chce i mam czas ale stawiam na swoją naturalność . Maluję się tylko na jakieś szkolne okazję np.wigilię,drzwi otwarte,mam talent

6.Jak zazwyczaj jesteś ubrana w szkole ?
- zazwyczaj są to dżinsy i jakaś bluzka luźna ale czasami jak mi się chce założę sobie spódniczkę lub sukienkę

7. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
- tak jem mam zawsze robione dwie kanapki ( ale czasami ich nie zjadam jak nie jestem głodna) a czasami dostaję kasę i kupuję sobie coś słodkiego

8.Przedmiot z którego jesteś słaba
- Fizyka,Matma,Chemia - Masakra !!

9.Czym jeździsz do szkoły ?
-zazwyczaj chodzę na pieszo ale czasami podwozi mnie mój sąsiad do szkoły :)

10 .Zmieniasz buty w szkole
- tak chyba że jest już ten okres letni to nie xd

11.Czy lubisz ćwiczyć na W-F
-uwielbiam ćwiczyć na w-f nie siedzę na ławce tak jak moje koleżanki ja na w-f jestem aktywna :)

12.Jak czujesz się w szkole
- bardzo dobrze pierwszy dzień kiedy do niej przyszłam bardzo ją polubiłam , podoba mi się ta szkoła a najlepsze że jest połączona z Liceum Wojskowym :)

13.Czy lubisz chodzić do szkoły
- tak ponieważ spędzam czas z moimi koleżankami i po prostu uczę się :)

14. Czy lubisz swoją klasę
- mówiąc szczerze nie za bardzo mam parę osób które lubię bardziej lubię osoby z 1 klasy i 3 gim :)

15.Czy dużo zadają lekcji i dużo nauki ?
- no w 2 klasie jest multum nauki,codziennie jakieś kartkówki a lekcji to mam od groma codziennie po parę stron ale są takie dni że wogóle nie mamy nauki i lekcji :)


1 komentarz: