4 mar 2015

Tag Muzyczny :)

Hej Sorki ze tak długo nie pisałam ale nie miałam o czym i pomyślałam że napiszę dziś zobaczyłam u jednej blogerki ten post i mi się spodobał więc pomyślałam że ja też taki zrobię link do jej bloga podam tu :) A więc zaczynajmy :)
 
1.Jaki styl najbardziej lubisz?
Rap i to co wpadnie mi w ucho
2.Ulubiona piosenkarka?
Charlie XCX ,Christina Perri
3. Ulubiony piosenkarz?
Ed Sheeran- z zagranicznych
Kamil Bednarek,Dawid Kwiatkowski i Saszan
4.Ulubiony zespół?
After Party z disco polo :) Andre 
5. Jakiej muzyki nie znosisz?
rocka nie znoszę 
6. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Uwielbiam! Ale czy umiem? Nie jestem pewna, chociaż dużo osób mi mówi, że ślicznie śpiewam :)
7. Jakiej stacji muzycznej w radio słuchasz najczęściej?
nie słucham radia częściej albo w telefonie albo w telewizorze puszczam muzę
8. Ulubione piosenki?
 
 
 
 

 
Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność, ale nie chcę was zamęczyć :) Jeśli chcecie jakiś dodatkowy post na ten temat to napiszcie mi w kom, a ja oczywiście to uwzględnię :)



9. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Dawida Kwiatkowskiego , Saszan i Ed sheeran
10. Jaki program tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz ?
Eska TV, 4 fun tv i  viva,
11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ? 
ja wszystkie zespoły uwielbiam <3
12. Jaki masz dzwonek telefonu ?
Dawid Kwiatkowski - Jak to i Ed Sheeran -Thinking out loud
13. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną ?
No np. Gangnam style!  Już mam dość tej piosenki!!!
14. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele ? rodzice ? 
Mam przyjaciółki które słuchają rapu ale czarnego a moja babcia słucha takich staroci ale nowoczesne też lubi :)
Myślę, że to na tyle :) Jeśli chcecie więcej tagów to dajcie znać w komentarzach, a na pewno będzie ich więcej :)

2 komentarze:

  1. moja ulubiona piosenka Eda Sheerana to Give me Love <33
    świetne piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag! Ja uwielbiam disco polo haha najlepsza muzyka do zabawy :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń